Federacja Amatorskich Drużyn Hokeja

Reprezentacja Drużyn Amatorskich

Panowie,

w związku z zaangażowaniem bardzo wąskiej grupy osób w sprawy organizacyjne związane z rozgrywkami amatorskimi na arenie ogólnopolskiej oraz działalność Federacji Amatorskich Drużyn Hokeja, chcieliśmy Was zapytać:


1. czy widzicie sens istnienia formalnego stowarzyszenia skupiającego drużyny amatorskie, regulującego przepisy i pilnującego porządku organizacyjnego?

2. czy chcecie mieć reprezentanta, który będzie posiadał osobowość prawną i będzie stroną w rozmowach i poszukiwaniach pieniędzy, pomocy organizacyjnej z zewnątrz (sponsorzy, ministerialny fundusz wspierania sportu amatorskiego, itp.)?

3. czy chcecie , aby była prowadzona strona internetowa z bieżącymi informacjami dotyczącymi rozgrywek amatorskich?

4. czy zgodzicie się na wnoszenie skromnej opłaty na rzecz tworzenia i utrzymania serwisu informacyjnego oraz organizacji. Opłata mogłaby być w formie zryczałtowanej 5 zł za sezon od zawodnika zgłaszanego do rozgrywek/weryfikacji?

5. czy uważacie, że FADH jest niepotrzebna i rozgrywki amatorskie powinny być prowadzone jak przed kilku laty przez zarząd nie mający formy prawnej?

- kto z was lub waszych zawodników/działaczy należących lub nienależących do drużyn członkowskich FADH chciałby aktywnie uczestniczyć w życiu organizacyjnym rozgrywek amatorskich?

Wasze zdanie jest bardzo ważne, czekamy na wypowiedź każdego zainteresowanego, czekamy na zgłoszenia chętnych do pracy społecznej na rzecz hokeja amatorskiego.

Swoje zdanie kierujcie na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   lub do:

Sekretarz Federacji
Pani Natalia Konicz
tel: 48 604 935 984
email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

1.TAK/NIE

2. TAK/NIE

3.TAK/NIE

4.TAK/NIE

5.TAK/NIE

Lista chętnych : Nazwisko i Imię, drużyna, kontakt.

Pozdrawiamy,

Zarząd Federacji

 

MPA D1 - 21-24.04.2016 Bytom

Szanowni Koledzy,

Otrzymaliśmy 1 zgłoszenie kandydatury do organizacji MPA Dywizji 1.

Tym samym drużyna ADH Polonia Bytom zostanie Gospodarzem przyszłorocznego Turnieju. Gratulujemy!

Turniej zaplanowano w terminie 21-24.04.2016, miejsce Bytom.

Zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem, w którym znajduje się więcej szczegółów, dane kontaktowe do Organizatora i pytania do uczestników w sprawie bankietu i nie tylko.

Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy żadnej kandydatury na organizatora MPA Dywizji 2. Jedna drużyna zgłosiła wstępnie chęci, ale ostateczna odpowiedź powinna pojawić się w ciągu kilku dni. Zachęcam jednak pozostałe drużyny D2 do zaangażowania, gdyż w przypadku braku gospodarza turnieju, turniej się nie odbędzie.

Pary barażowe do MPA D2 rozlosowano w Gdańsku:
Szarańcza Olecko - AKH Unia Oświęcim
Zagłębie Sosnowiec - Szerszenie Oświęcim

Zwycięzcy meczu lub dwumeczu (do dogadania się między drużynami) awansują do D2. Termin rozegrania meczów zostanie ustalony po wyborze organizatora Turnieju Dywizji 2.

 

Pozdrawiamy

Zarząd Federacji

 

Terminarz sezon 2015/16

Terminarz:

1. do dnia 31.10.2015 zgłoszenia miejsc i współorganizatorów Turniejów Finałowych D1 i D2.

2. do dnia 15.11.2015 komunikat o wyborze współorganizatora, ogłoszenie zasad przeprowadzenia turniejów finałowych MPA oraz określenie kalendarza gier i par barażowych, jeżeli będzie taka potrzeba.

3. do dnia 30.11.2015 wpłata zadatku (pierwsza część wpisowego do rozgrywek) 1000 zł.

4. do dnia 15.12.2015 określenie terminów rozegrania MPA D1 i D2.

5. do dnia 31.12.2015 zgłoszenie składów drużyn uczestników rozgrywek  MPA max. 30  uczestników.

6. do dnia 29.02.2016 weryfikacja zawodników zgłoszonych do udziału w MPA.

 

Zarząd Federacji

 

Drużyny uprawnione do udziału w Turniejach MPA i grach barażowych

Drużyny uprawnione do gry w Dywizji 1

1. Pionier Tychy

2. Polonia Bytom

3. Goldwell Gdańsk

4. GKH Gdynia

5. Sigma Katowice

6. Wiking Oświęcim

7. Zagłębie Sosnowiec

8. Mad Dogs Sopot

9. Wojownicy Oświęcim

10. Marvins Oliwa Hockey Team

11. Dragons Gdańsk

12. Cracovia Amatorzy

13. Podhale Nowy Targ

14. Naprzód Janów

1. Sielec Sosnowiec

1. ADH Białystok

 

Drużyny uprawnione do gry w Dywizji 2

15. Krynickie Diabły

16. Nesta Toruń

3. Katowickie Byki

3. AKH Górale Nowy Targ

5. Warsaw Kings

6. Tychy Knights

7. Czarty Kraków

8. LHT Lublin

9. TMHL Chemik

10. STV Katowice

 

Drużyny barażowe z Dywizji 2

11. Szarańcza Olecko

12. Zagłębie Sosnowiec

 

Nowe drużyny zgłoszone - do baraży do Dywizji 2

AKH Unia Oświęcim

Szerszenie Oświęcim

 

Terminarz:

1. do dnia 31.10.2015 zgłoszenia miejsc i współorganizatorów Turniejów Finałowych D1 i D2.

2. do dnia 15.11.2015 komunikat o wyborze współorganizatora, ogłoszenie zasad przeprowadzenia turniejów finałowych MPA oraz określenie kalendarza gier i par barażowych, jeżeli będzie taka potrzeba.

3. do dnia 30.11.2015 wpłata zadatku (pierwsza część wpisowego do rozgrywek) 1000 zł.

4. do dnia 15.12.2015 określenie terminów rozegrania MPA D1 i D2.

5. do dnia 31.12.2015 zgłoszenie składów drużyn uczestników rozgrywek  MPA max. 30  uczestników.

6. do dnia 29.02.2016 weryfikacja zawodników zgłoszonych do udziału w MPA.

 

Wymagania dla współorganizatora MPA

Szanowni Koledzy

Zwracamy się do potencjalnych współorganizatorów i uczestników Turniejów Finałowych  MPA. Poniżej wyszczególniamy minimalne i oczekiwane standardy, jakie musi wypełnić współorganizator.

Są to oczekiwania wynikające z dotychczasowego doświadczenia oraz zgłoszonych i potwierdzonych oczekiwań przez drużyny uczestniczące w rozgrywkach.

Zwracamy się z prośbą, aby do 07.10.2016 przedstawiciele drużyn wyrazili swoją opinię i uzupełnili oczekiwania. Sprawa ma związek z odpowiednią wyceną minimalnego standardu i wysokości wpisowego.

 

Wymagane minimum

- instytucja dyrektoriatu mistrzostw oraz sędziego głównego mistrzostw / jasne określenie kto podejmuje decyzje / określenie kompetencji "szefa" turnieju

- minimalna ilość osób pracujących przy prowadzeniu MPA: obsady sędziów minimum 4, stolik sędziowski: sekretarz, sędzia kar, spiker (czytanie składu drużyny przed każdym meczem, strzelcy bramek), osoba obsługująca relację "live", osoba w sekretariacie zawodów

- strona internetowa z wynikami na żywo i statystykami / profil na facebooku / podsumowanie turnieju po zakończonych MPA wraz z kwalifikacją końcową zatwierdzaną zgodnie z regulaminem

- na obiekcie musi znajdować się ogólnodostępny terminarz, tabela i wyniki spotkań (w formie papierowej)

- dostępność protokołów pomeczowych

- dobra komunikacja między organizatorem a drużynami (zaangażowanie organizatora)

- zapewniona woda dla drużyn (6 butelek 1,5l na mecz)

- zabezpieczenie medyczne dostępne przez cały turniej

- zapewnione puchary dla 3 najlepszych drużyn; lub 2 w przypadku Dywizji 2, medale 25+2 (możliwa ilość zawodników zgłoszonych do turnieju + kierownik i trener), nagrody dla najlepszego napastnika, obrońcy, bramkarza turnieju oraz króla strzelców, wybór najlepszych zawodników po każdym meczu

- koszt turnieju dla drużyny nie przekracza 2.200 zł

Mile widziane

- dostępność multimediów po turnieju (zdjęcia z turnieju na DVD rozdane dla każdej drużyny)

- impreza integracyjna

- odpowiedni standard obiektu, odpowiednia ilość szatni

- hymn Polski na rozpoczęcie mistrzostw

- sędzia video dostępny dla sędziów

- muzyka podczas rozgrzewki i w przerwach w grze

- gadżety związane z turniejem (możliwość zakupu koszulek, smyczy, materiałów reklamowych, folderów)

 

Ze sportowym pozdrowieniem

Zarząd Federacji

 
Szukaj
Licznik Wizyt
mod_vvisit_counterDziś90
mod_vvisit_counterWczoraj147
mod_vvisit_counterTydzień237
mod_vvisit_counterMiesiąc3241
mod_vvisit_counterWszystkie225842
Sponsoring
Patronat

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuje.